کرج - 45 متری گلشهر - نبش اختر شرقی - ساختمان نیکخواه - طبقه دوم - واحد 7

آسانسور هیدرولیک شیشه ای

آسانسور هیدرولیک شیشه ای

آسانسورها علاوه بر جنبه کاربردی آن ها و راحت تر کردن زندگی برای افراد، می توانند جنبه زیبایی نیز داشته باشند و مانند آسانسور هیدرولیک شیشه ای بر زیبایی ساختمان بیفزایند. نحوه طراحی و ساخت این نوع آسانسور ها به رعایت نکات خاصی احتیاج دارد که شرکت فربد صنعت به تمامی آن ها توجه می کند. اگر می خواهید بیشتر درباره این نوع آسانسور بدانید با ما همراه شوید.

آسانسور شیشه ای چه نوع آسانسوری است؟

به آسانسور هایی که یک یا چند طرف کابین آن از جنس شیشه است آسانسور شیشه ای می گویند. طراحی این نوع آسانسور به گونه ای است که در زمان حرکت کابین امکان مشاهده منظره اطراف را به افراد می دهد در نتیجه می تواند لحظات جذابی را ایجاد کند. معمولا از این آسانسور برای ساختمان های لوکس و تجاری مانند هتل ها، ساختمان های مسکونی و مراکز خرید لاکچری و با کیفیت بالا استفاده می شود. پانل های شیشه ای که در آسانسور های شیشه ای به کار برده می شود می تواند دودی یا شفاف باشد و زیبایی آسانسور را چند برابر کند.

 

امروزه آسانسور های هیدرولیک شیشه ای یک اثر هنری متحرک در معماری ها به حساب می آیند و ساختاری زیبا و درخشان دارند. استفاده از این نوع آسانسور در ساختمان علاوه بر آن که برای مسافران درون کابین می تواند جذاب باشد به ساختمان نیز سرزندگی و شخصیت می دهد و بر ارزش آن می افزاید.

آسانسور هیدرولیک شیشه ای چیست؟

 

آسانسور های شیشه ای انواع مختلفی دارند. یکی از پر کاربرد ترین آن ها، آسانسور هیدرولیک شیشه ای است که بدون استفاده از وزنه و سیم بکسل کابین را به حرکت در می آورد به همین دلیل در فضای کوچک قابل نصب بوده و زیبایی خاصی را ایجاد می کند. البته استفاده از این نوع آسانسور محدودیت هایی نیز دارد به عنوان مثال به خاطر نوع ساختاری که دارد برای ساختمان های بلند و مرتفع کاربردی نیست و برای ساختمان های کم ارتفاع ۳ تا ۵ طبقه که به فکر زیبایی و لوکس بودن خود هستند مناسب می باشد.

elevator glassy

مهم ترین انواع آسانسور هیدرولیک شیشه ای کدام است؟

glass elevator22

آسانسور های هیدرولیک شیشه ای بر اساس نوع طراحی که دارند از تنوع زیادی برخوردار هستند. در ادامه مهم ترین آن ها را نام می بریم.

  • آسانسور تمام شیشه ای
  • آسانسور با بدنه فلزی و درب های شیشه ای
  • آسانسور با بدنه فلزی و پنجره های شیشه ای
  • آسانسور با بدنه فلزی و سقف شیشه ای
  • آسانسور با بدنه فلزی و دیوار های شیشه ای
  • آسانسور شیشه ای گرد یا نیم گرد با دیدی وسیع در همه جهات
  • آسانسور شیشه ای مربعی یا مستطیلی با ظاهری مدرن و زیبا

هر کدام از این آسانسور های هیدرولیک شیشه ای ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند که برای کاربرد های خاص و سلیقه های مختلفی مناسب می باشند. انتخاب بهترین نوع آن ها با کسب راهنمایی از کارشناسان فربد صنعت می تواند فضایی زیبا و مدرن را در ساختمان شما ایجاد نماید.

مهم ترین مزایای آسانسور هیدرولیک شیشه ای چیست؟

هر انتخابی می تواند مزایای خود را داشته باشد. آسانسور هیدرولیک شیشه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه شما را با مهم ترین مزایای آسانسور هیدرولیک شیشه ای آشنا می کنیم.

 

  • این نوع آسانسور ظاهری بسیار زیبا، شیک و مدرن داشته و حس لوکس بودن را به بیننده القا می کند.
  • به خاطر استفاده از شیشه در این آسانسور، شفافیت و نورپردازی داخل کابین افزایش می یابد.
  • مسافران درون کابین این آسانسور می توانند دید وسیعی داشته باشند و اطراف خود را به خوبی مشاهده کنند.
  • از آن جایی که از سیستم هیدرولیک در این نوع آسانسور استفاده می شود نیازی به استفاده از سیم بکسل و وزنه در آن نیست در نتیجه تجهیزات کمتری در آن به چشم می خورد. همین مسئله زیبایی کار را افزایش می دهد.
  • از مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت بالایی در ساخت آن استفاده می شود. به عنوان مثال با استفاده از شیشه های مقاوم در برابر ضربه، امنیت کابین و آسانسور بالا می رود.
  • در این آسانسور از جک و فشار روغن برای حرکت آسانسور کمک گرفته می شود که باعث می شود در زمان پایین آمدن کابین حرکتی آرام و نرمی را مسافران تجربه کنند.
  • به خاطر زیبایی و لوکس بودن کار، ارزش دارایی و ملک شما را بالا می برد.
  • نصب این نوع آسانسور ساده و راحت است و در مدت زمان کمی انجام می شود. از آن جایی که چاهک نیاز دارد در ساختمان های کوچک نیز قابلیت نصب دارد.
  • دوام و مقاومت این آسانسور بالا است و شما می توانید به راحتی آن را نظافت و شستشو نمایید.

 

تمامی این مزایا در کنار هم باعث شده است تعداد افراد زیادی خواستار استفاده از آسانسور هیدرولیک شیشه ای در ساختمان خود باشند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید می توانید برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

آسانسور پانوراما

از چه نوع شیشه ای برای ساخت آسانسور شیشه ای استفاده می شود؟

از آن جایی که ایمنی در آسانسور بسیار مهم است فربد صنعت از مواد اولیه و تجهیزات بسیار با کیفیت در ساخت آسانسور های خود از جمله آسانسور هیدرولیک شیشه ای کمک می گیرد. به همین دلیل جنس شیشه های این نوع آسانسور نیز از نوع نشکن و مقاوم در برابر ضربه می باشد. این نوع شیشه معمولا لمینت سکوریت است که از کیفیت و استاندارد بسیار زیادی برخوردار است و ایمنی لازم را برای افراد فراهم می کند.

قیمت آسانسور هیدرولیک شیشه ای چقدر است؟

برای ساخت یک آسانسور از اجزاء مختلفی استفاده می شود و بر قیمت آسانسور هیدرولیک شیشه ای همین عوامل تاثیرگذار است. نوع موتور و قدرت آسانسور، نوع طراحی کابین مانند گرد و مستطیلی، نوع شیشه های به کار رفته در کابین، نوع یراق آلات آسانسور و … همگی بر قیمت نهایی آن موثر هستند. اگر می خواهید از قیمت دقیق و به روز آسانسور هیدرولیک شیشه ای مطلع شوید بهتر است با کارشناسان ما در فربد صنعت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

در این مقاله درباره آسانسور هیدرولیک شیشه ای، انواع و مزایای آن صحبت کردیم. اگر علاقمند به سفارش این نوع آسانسور زیبا و مدرن شده اید می توانید با کارشناسان ما در فربد صنعت تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات و راهنمایی های دقیق تر، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید تا در اولین فرصت صاحب یک آسانسور هیدرولیک شیشه ای جذاب شوید.

تماس با کارشناس ارتباط با ما