کرج - 45 متری گلشهر - نبش اختر شرقی - ساختمان نیکخواه - طبقه دوم - واحد 7

آسانسور ویلا برای ویلاهای لوکس

آسانسور ویلا برای ویلاهای لوکس

با توجه به نوع ساختمان و کاربری آن، انواع آسانسور طراحی و تولید می شود. آسانسور ویلا برای ویلاهای لوکس نیز از جمله انواع آسانسور محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد. این نوع آسانسور نیز مانند سایر انواع آن دارای ویژگی ها، مزایا و خصوصیات خود می باشد. اگر قصد خرید این نوع آسانسور را دارید حتما تا انتهای مطالب با ما همراه شوید و به نکاتی که ذکر می کنیم دقت نمایید.

آسانسور ویلا چه نوع آسانسوری است؟

یکی از انواع آسانسور، آسانسور ویلا نام دارد که همانطور که از نامش مشخص است برای نصب و استفاده در ویلا های لوکس طراحی و تولید می شود. از این آسانسور برای ساختمان های دوبلکس یا تریبلکس استفاده می شود و در داخل ویلا نصب می شود و امکان جا به جایی بین طبقات را برای ساکنین ویلا فراهم می کند. این آسانسور معمولا جنبه زیبایی دارد و به صورت روزمره از آن استفاده نمی شود اما به هر حال یک وسیله کاربردی در ساختمان های چند طبقه به حساب می آید و تردد بین طبقات را برای ساکنین راحت تر می کند.

 

 

 

بیشتر آسانسور های ویلایی به صورت پانوراما و شیشه ای ساخته می شوند تا این امکان را به مسافران بدهد محیط های جذاب اطراف را مشاهده کنند. معمولا ظرفیت این آسانسور ۴ تا ۸ نفر می باشد و با توجه به درخواست و نیاز مشتری در نظر گرفته می شود. شرکت فربد صنعت با توجه به سلیقه و نوع ویلای شما به طراحی و تولید بهترین و با کیفیت ترین نوع آسانسور ویلایی اقدام می کند تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

elevator 03

مهم ترین ویژگی های آسانسور ویلا کدام است؟

آسانسور ویلا با توجه به ساختاری که دارد ویژگی ها و خصوصیات مختلفی نیز دارد که با توجه به نیاز مشتری در نظر گرفته می شود. در ادامه چند مورد از مهم ترین آن ها را نام می بریم.

 

  • برای نصب آسانسور ویلا به تخریب ساختمان نیازی وجود ندارد.
  • این نوع آسانسور به موتورخانه نیاز ندارد. در نتیجه اگر فضای کافی برای نصب آسانسور در ساختمان در نظر گرفته نشده باشد نگرانی به وجود نخواهد آمد.
  • طرح های آسانسور ویلا مختلف است. به همین دلیل شما می توانید با توجه به نما و فضای داخلی ویلای خود طرح دلخواهتان را انتخاب نمایید.
  • در ساخت و طراحی این نوع آسانسور می توان از متریال مختلفی استفاده کرد. محبوب ترین نوع آن شیشه است که امکان دید وسیعی را در اختیار شما قرار داده و برای ویلاهای لوکس بسیار مناسب می باشد.
  • متناسب با فضای ویلا می توان این آسانسور را در ابعاد مختلفی تولید کرد.
  • می توان در آن از منبع یو پی اس استفاده کرد تا در زمان قطعی برق نیز آسانسور قابل استفاده باشد.
  • شما می توانید با توجه به نیاز و نوع استفاده خود، آسانسور ویلا را در داخل و یا خارج از ساختمان تان نصب نمایید تا بهترین کارایی را داشته باشد.
elevator 04

اهمیت استفاده از آسانسور در ویلا چیست؟

ویلا مکانی برای استراحت افراد است. به همین دلیل همه ساکنین باید بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. کسانی که نمی توانند پله ها را بالا و پایین کنند و یا مشکل حرکتی دارند نباید از این لذت محروم شوند. استفاده از آسانسور ویلا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی ساکنین اعم از پیر و جوان و … بتوانید ساعات خوشی را در ویلای خود داشته باشید. علاوه بر این با استفاده از آسانسور ویلایی می توانید ارزش ملک خود را بالا برده و بر لوکس بودن آن بیفزایید. چنانچه در این زمینه سوال و ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

مشخصات فنی آسانسور ویلا کدام است؟

آسانسور ویلا از نوع آسانسور های هوم لیفت به حساب می آیند. ابعاد و اندازه این آسانسور مطابق با سلیقه و در خواست مشتری می باشد و می تواند از ۲ تا ۶ نفر نیز ظرفیت داشته باشد. نصب این نوع آسانسور به چاهک، موتورخانه و … نیاز ندارد زیرا معمولا به کمک جک های هیدرولیکی بالابرنده که در فضای خود آسانسور وجود دارند، حرکت می کنند. سرعت حرکت آن نیز بر اساس ظرفیت و ابعاد آسانسور متغیر می باشد ولی به طور کلی به خاطر نوع کارکردی که دارند سرعتشان پایین است.

از آن جایی که این نوع آسانسور فضای کمی را اشغال می کنند برای نصب در فضای داخلی ویلاهای لوکس نیز مناسب می باشند.

 

مهم ترین مزیت های آسانسور ویلا

آسانسور ویلا با توجه به نوع طراحی و کارکردی که دارد می تواند مزیت های مختلفی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد که در ادامه چند مورد از مهم ترین آن ها را نام می بریم.

  • هزینه نصب آسانسور ویلا خیلی کمتر از سایر آسانسور ها می باشد.
  • این آسانسور به موتورخانه و چاهک نیاز نداشته در نتیجه فضای کمی را اشغال می کند.
  • حرکت آن نرم و بی صداست.
elevator 105
  • به راحتی می توان به اجزا و تجهیزات آن دسترسی پیدا کرد.
  • در ساخت این نوع آسانسور از سیستم هیدرولیک استفاده می شود در نتیجه ایمنی بالایی را برای مسافران فراهم می کند و احتمال سقوط در آن تقریبا صفر است.
  • مصرف انرژی آن ها خیلی کمتر از انواع دیگر است. این عدد تا حدود ۴۰ درصد کمتر از انواع دیگر می باشد.
  • مجهز به سیستم اضطراری است که در مواقع قطع برق به کار می افتد.
  • نصب آن خیلی سریع و راحت انجام می شود.
  • این نوع آسانسور به برق سه فاز نیاز ندارد و قابل اجرا با برق تک فاز نیز می باشد.
  • کیفیت قطعات آن بالاست در نتیجه طول عمر و ماندگاری خوبی دارد.

شرکت فربد صنعت با طراحی و تولید بهترین و با کیفیت ترین آسانسور ویلا به شما در داشتن لذت ساعاتی خوش کمک می کند. شما می توانید طرح و اندازه دلخواهتان را به همکاران ما ارائه دهید و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از داشتن آن لذت ببرید.

در این مقاله درباره آسانسور ویلا مخصوص ویلاهای لوکس صحبت کردیم و از مزایا، ویژگی ها و مشخصات فنی و … این نوع آسانسور گفتیم. اکنون اگر تصمیم به خرید این آسانسور برای ویلای خود هستید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در ضمن دریافت راهنمایی های لازم، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

 

تماس با کارشناس ارتباط با ما