کرج - 45 متری گلشهر - نبش اختر شرقی - ساختمان نیکخواه - طبقه دوم - واحد 7

راهنمای خرید آسانسور خانگی دو نفره

راهنمای خرید آسانسور خانگی دو نفره

زندگی امروزه به سمت راحت تر شدن می رود به نحوی که تردد در طبقات مختلف ساختمان با کمک آسانسور خیلی راحت تر از چندین سال قبل شده است. با توجه به اهمیت موضوع می خواهیم راهنمای خرید آسانسور خانگی دو نفره را در اختیار شما قرار دهیم تا با محصولات شرکت فربد صنعت بتوانید راحت تر و آسوده تر زندگی کنید.

آسانسور خانگی چیست؟

قبل از هر چیز باید توضیح دهیم که منظور ما از آسانسور خانگی چیست. به آسانسور هایی که در ساختمان های ۲ تا ۴ طبقه نصب می شوند تا ساکنین را به سایر طبقات منتقل کنند آسانسور خانگی می گویند. این نوع آسانسور ها ابعاد و ظرفیت کوچک تری نسبت به سایر آسانسور های معمولی دارند و در ساختمان های قدیمی نیز قابل نصب می باشند. جنس کابین آسانسور های خانگی انواع مختلفی دارد و بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می شود.

 

01

آسانسور خانگی دو نفره چیست؟

یکی از انواع آسانسور های خانگی، آسانسور خانگی دو نفره است که همانطور که از نامش مشخص است ظرفیت حمل و نقل تعداد افراد کمی را دارد. معمولا ظرفیت این نوع آسانسور ۲۰۴ کیلوگرم می باشد که معادل وزن دو فرد بزرگسال است. قیمت این نوع آسانسور در مقایسه با سایر آسانسور ها کمتر می باشد زیرا ظرفیت و ابعاد کمتری داشته و هزینه مواد اولیه و … در آن کمتر می باشد. آسانسور های خانگی دو نفره در اشکال مختلف و جنس کابین آن نیز گوناگون می باشد و مشتری می تواند طبق سلیقه و دکوراسیون مد نظرش، آن را انتخاب نماید.

ابعاد آسانسور خانگی دو نفره چقدر است؟

همانطور که گفتیم ابعاد آسانسور خانگی دو نفره در مقایسه با آسانسور های معمولی کمتر است. این نوع آسانسور ها می توانند فقط دو نفر را به صورت همزمان حمل و نقل نمایند بر همین اساس انتظار نداشته باشید که با کابین بزرگی در این آسانسور مواجه شوید. این مسئله یک مزیت خیلی عالی برای ساختمان های قدیمی و کوچک به حساب می آید که فضای کافی برای نصب آسانسور های معمولی را ندارند و تردد بین طبقات نیز برای ساکنین سخت است. با نصب آسانسور خانگی دو نفره این مشکل برطرف شده و تردد برای ساکنین در تمامی ساختمان ها راحت تر می شود.

03

مهم ترین ویژگی های آسانسور خانگی دو نفره کدام است؟

هر آسانسوری از جمله آسانسور خانگی دو نفره دارای ویژگی های به خصوصی می باشد. برخورداری از این ویژگی هاست که افراد را ترغیب به استفاده از این آسانسور می کند. در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

  • آسانسور های خانگی دو نفره جک ایمنی بالایی ندارند در نتیجه احتمال سقوط در آن ها نزدیک به صفر می شود.
  • این نوع آسانسور ها معمولا هیدرولیکی هستند.
  • نصب آسانسور خانگی دو نفره نیاز به تخریب قسمتی از ساختمان را ندارد. نصب آن ها فقط به ۶۶ سانتی متر فضا نیاز دارد در نتیجه در ساختمان های قدیمی که فضای کمی در اختیار دارند نیز قابل نصب هستند.
  • آسانسور خانگی دو نفره با استفاده از جک بالا رونده ساخته می شوند و می توان آن را در داخل ساختمان نصب نمود.
  • ویژگی دیگر این نوع آسانسور ها این است که به سیم بوکسل آسانسور و چاهک موتور خانه نیاز ندارند به همین دلیل است که فضای کمی را اشغال می کنند.
  • این آسانسور ها را می توان در هر قسمتی از ساختمان نصب نمود.
  • قطعات این آسانسور ها با کیفیت بوده و عمر طولانی دارند.
  • حرکت آن ها آرام و بی صدا می باشد.
  • استهلاک آسانسور خانگی دو نفره پایین است در نتیجه هزینه نگه داری از آن ها کمتر است.
  • سرعت این نوع آسانسور ها بیشتر از بالابر می باشد.
  • همچنین به دیوار کشی آسانسور نیز نیاز ندارد.

در این جا ما به مهم ترین ویژگی های آسانسور خانگی دو نفره پرداختیم. قطعا مزایای این آسانسور برای ساکنین ساختمان هایی که طبقات کمی دارند بیشتر است. شما می توانید با تماس با کارشناسان شرکت فربد صنعت اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید تا بتوانید راحت تر محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

آسانسور خانگی دو نفره چه انواعی دارد؟

 

آسانسور های خانگی دو نفره بر اساس ساختاری که دارند دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه مهم ترین آن ها را نام می بریم.

04
  • آسانسور کابلی هیدرولیک:

در این مدل آسانسور خانگی از کابل برای حرکت کابین استفاده می شود به همین دلیل بعد از گذشت حدود ۵ سال و کشش زیاد کابل به خاطر فرسوده شدن نیاز به تعویض دارد. هزینه نصب این آسانسور مقرون بصرفه است البته باید هزینه سرویس های دوره ای را نیز در نظر بگیرید.

  • آسانسور کابلی بدون هیدرولیک:

این نوع آسانسور ها انعطاف پذیری بالایی دارند و نصب خیلی سریع و راحتی دارند. در این نوع آسانسور نیز از کابل کششی استفاده می شود و در زمان های قطع برق نیز قابل استفاده می باشند.

.

  • آسانسور های زنجیری:

در این مدل آسانسور ها به جای کابل از زنجیر برای جا به جایی کابین استفاده می شود. عمر زنجیر بالاتر از کابل است و تا حدود ۲۰ سال می توان از آن استفاده کرد. هزینه اولیه نصب این آسانسور به نسبت بیشتر است اما نگهداری از آن آسان بوده و عمر طولانی تری دارد.

  • آسانسور های هیدرولیکی:

این نوع آسانسور برای جا به جایی کابین از نیروی مایع هیدرولیک استفاده می کند. در نتیجه نصب آن به فضای مشخصی نیاز دارد و به صورت مرتب باید سرویس و نگهداری شود.

 

  • آسانسور های پنوماتیکی:

نام دیگر این آسانسور، آسانسور خلأ می باشد یعنی برای جا به جا کردن کابین از نیروی فشار هوا استفاده می کند و به چاهک و اتاق ماشین نیاز ندارد ولی آلودگی صوتی تولید می کند و هزینه ساخت و نگهداری آن زیاد است.

هر کدام از این مدل آسانسور های خانگی دارای ویژگی ها و ساختار خاصی هستند که باعث می شود کاربری آن ها نیز متفاوت باشد. به همین دلیل برای انتخاب دقیق تر باید با کارشناسان فربد صنعت تماس بگیرید تا جزئیات دقیق هر کدام از این مدل ها را دریافت کرده و بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشید.

قیمت آسانسور خانگی دو نفره چقدر است؟

هر کدام از آسانسور ها از قطعات مهمی ساخته می شوند. اما آسانسور های خانگی دو نفره به خاطر ساختاری که دارند از قطعات کمتری استفاده می کنند در نتیجه قیمت آن ها نیز کمتر از سایر آسانسور ها می باشد. البته قیمت نهایی آن ها نیز به نوع آسانسور، قدرت موتور، جنس کابین و نوسانات بازار بستگی دارد. در صورتی که می خواهید به صورت دقیق تر با جزئیات قیمت آسانسور خانگی دو نفره آشنا شوید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان شرکت فربد صنعت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را بتوانید دریافت نمایید.

تماس با کارشناس ارتباط با ما